Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Ébredj fitten!

2012.06.06

 

Bármilyen nagy szükséged is van az alvásra, érdemes hozzászokni a koránkeléshez. (6-8 óra körül) Kezd el minél előbb a napod. Kelj ki rögtön az ágyból, ne lustálkodj órákat.

Nyújtózkodj minél nagyobbakat! Ha megfeszíted az izmaid, azzal serkented az agyadnak azt a részét, amelyik a lehangoltság ellen küzd.

Tipp: Reggel első dolgod legyen zuhanyozni, vagy leöblíteni az arcod. Így könnyedén fel tudsz majd ébredni.

200909281526484010.jpg

Aludj nyitott függönyök mellett! Ha az egyre erősödő természetes, nappali fényre ébredsz, az kevésbé megrázó az idegrendszerre nézve, mint egy csörömpölő ébresztőóra. A nappali fény 30%al növeli az éberséget! Ha a munkád/iskolád miatt mégis szükséged van ébresztőórára, tedd a szobád legtávolabbi pontjába, hogy fel kelljen állnod érte ahoz, hogy kikapcsold.

Reggel, amikor felkelsz, légy optimista. Ismételd el hogy „Nekem jó napom lesz!”. Mosolyogj a világra. És sose felejts el reggelizni!

 Tipp: Ha telefonra ébredsz, igyekezz olyan ébresztőt választani, ami halkan indul és fokozatosan hangosodik. Választhatsz olyat is, amit nem szeretsz, így kevesebb lesz a kísértés, hogy végighallgasd.

Hogy üde és kipihent lehess, olvasd el a pihentető alvásról szóló cikkünket is!

www.bpiece.eoldal.hu/cikkek/test-es-lelek/a-pihenteto-alvas.html

 
 

 

Elérhetőség


Archívum

Naptár
<< Június / 2017 >>

Statisztika

Online: 1
Összes: 49104
Hónap: 651
Nap: 15